Markkinointi­materiaali

Kaluste Päivärinnan materiaalipankki ja visuaalinen ohje viestintämateriaalien toteuttamiseen eri kanaviin.

Värikoodit

Päivärinta Sininen

Pantone 2955C
CMYK: 100 60 10 53
HEX 003865
R 0 G 56 B 101

Päivärinta Okra

Pantone 2311C
CMYK 15 31 45 2
HEX CDA786
R 205 G 167 B 134

Accent Color: Pantone 375C | CMYK 46 0 90 0 | HEX 8AD200 | R 151 G 215 B 0

Merkit

Klikkaa vasenta hiirenkorvaa ladataksesi PNG-version (RGB) ruutukäyttöön. Klikkaa PDF-linkkiä ladataksesi kyseisen logoversion PDF-muodossa (CMYK).

WEB/SCREEN RGB .PNG

PRINT CMYK .PDF

Typografia

Pääotsikot: Novocento Sans Bold

Kapitaaleilla. Käytetään vain pääotsikoissa.

Leipäteksti ja väliotsikot: Din Pro

Käytä eri leikkauksia koon ja tarpeen mukaan, pääsääntöisesti Bold ja Demi otsikoihin, Regular leipätekstiin.

Jos Din Pro:ta ei ole käytössä, voi käyttää Typekitistäkin löytyvää URW Din-perhettä.

Kuvamaailma ja esimerkkitaittoja

Luontokuvat Kuusamon alueelta. Voi tintata monokromaattisiksi sinisen sävyillä.

Kohde-, tuote- ja referenssikuvat aina ammattikuvaajan ottamia. Ei koskaan kännykkäkuvia, käsittelemättömiä kuvia tai kuvia joissa on sisällöllisiä tai teknisiä virheitä (epätarkka, roskia, huono rajaus…).