Markkinointimateriaali
Kaluste Päivärinnan materiaalipankki ja visuaalinen ohje viestintämateriaalien toteuttamiseen eri kanaviin.
Värikoodit
Päivärinta Sininen
Pantone 2955C
CMYK: 100 60 10 53
HEX 003865
R 0 G 56 B 101
Päivärinta Okra
Pantone 2311C
CMYK 15 31 45 2
HEX CDA786
R 205 G 167 B 134
Accent Color: Pantone 375C | CMYK 46 0 90 0 | HEX 8AD200 | R 151 G 215 B 0
Merkit
Klikkaa vasenta hiirenkorvaa ladataksesi PNG-version (RGB) ruutukäyttöön. Klikkaa PDF-linkkiä ladataksesi kyseisen logoversion PDF-muodossa (CMYK).
WEB/SCREEN RGB .PNG
PRINT CMYK .PDF
Typografia
Pääotsikot: Novocento Sans Bold
Kapitaaleilla. Käytetään vain pääotsikoissa.
Leipäteksti ja väliotsikot: Din Pro
Käytä eri leikkauksia koon ja tarpeen mukaan, pääsääntöisesti Bold ja Demi otsikoihin, Regular leipätekstiin.
Jos Din Pro:ta ei ole käytössä, voi käyttää Typekitistäkin löytyvää URW Din-perhettä.
Kuvamaailma ja esimerkkitaittoja
Luontokuvat Kuusamon alueelta. Voi tintata monokromaattisiksi sinisen sävyillä.
Kohde-, tuote- ja referenssikuvat aina ammattikuvaajan ottamia. Ei koskaan kännykkäkuvia, käsittelemättömiä kuvia tai kuvia joissa on sisällöllisiä tai teknisiä virheitä (epätarkka, roskia, huono rajaus…).